8+0 oldum. Geçen hafta kalp atışını duyduk. 3 gun de kahverengi lekelenmem oldu. Yoğun akıntı var. Onun dışında bir şikayet yok. İki hafta sonra gel kan degerlerine bakalim demisti doktor. Ne testleri bunlar? Ozel hastane oldugu icin her testte para alıyorlar. Elzem olmayan şeyleri yaptırmak istemiyorum.