Ozbk Magnezyum iyi geliyor kabızlığa, hem ağrı ve kas kasılmalarina da faydalı. Doktorunuza yazdırabilirsiniz.
Zeynnpk reyhan0508 ben floradix diye bir takviye kullaniyorum doktoruma da sordum. Hem icerigi temiz hem de kullanmakla kabızlık yaşadım diyemem. Sende bi bak istersen