Talhaa benim 5 yasindaki oglum kalp hastasi kalbi terstarafta ve damarlari hep tersdi 5 aylik hamileydim ögrendigimde ve bana hamileligi sonlandirabiliriz dediler ama Rabbime sonsuz sükürler olsun o hataya düsmedim bebegimi dogurdum Cok zor süreçten gectık 2 ameliyat gecırdı yusufum genede ısyana düşmedim şükür Allahıma doktora dedım saglıklı olunca kabul edıyoruzda hasta olunca mı kabulenmıcem allah böyle verdı sükür kbulümdü çünkü ne olursa olsun evlatı candı vazgecemez ınsan.Rabbım yardımcın olsun ınsallah ama umarım yanlış karar almasınız.😔😔