Masumsusam cnm çok geçmiş olsn öncelikle doktora gitmem gerek bide kafana takma cnm bende yaşadım aynı durumu 9 haftalikken bitti çok şükür iğne serum derken çok şükür bitti dinlen bol şu tuket lawbodan lawboya kalk hi bu arada cnm ben kan bile gördüm hiç korkma doktoruna git doktorunun verdiği tedaviyi kesinlikle aksatma kalmıyor çünkü cnm onla ra uyarsan duaların seninle cnm iyi olursun inşallah cnm benm ama dediğimi unutma kafaya takarsatakarsan çoğalır kurban olim rabbime veren de o alanda o verirken iyi de alırken kotumu demisler ya o misali cnm şukret rabbime sağ salim kucağına alirsn inşallah cnm benm