14+3 oldum mide bulantım azalmak yerine daha da çoğalmaya başladı normalde 1 defa küsüyorsam bu aralar 3 4 defa kusuyorum birşey yiyemiyorum bu dönemlerde geçer demişlerdi görmek bilmedi iki kere serum taktım geçici oluyor sadece önerebileceğiniz yiyecekler var mi?