Ezgitpc esraizmirli doktor bi tahminim var dedi ama söylemedi bende kızıma göre kıyasladım bunda kusmam felan yok bunda kalp atış hızı 120 kızımda 140 üstüydü erkek diye tahmin ettim bende ilk günden beride öyle hissediyorum 🥰
Zehraaa98 Ezgitpc bize de erkek dedi ama kalp atısıyla hıc alakası yok canım ben bızzat doktora sordum her haftada farklı olur dedi bızım oğlanında 180 hep 😂 Allah hayırlısını versın
Arifcaninannesi Ezgitpc cnm vala bende oğlumda sadece bulantısı kusma yoktu bundada aynılarını yaşıyorum bakalım 10 haftalik olduk cinsiyeti öğrenmeye az kaldi
Ezgitpc Zehraaa98 etrafındakiler de hep 140 altı erkek olanlar ondan onlara göre kıyasladım canım ama hayırlısı olsun sağlıklı olsunda fark etmez 🥰
Zehraaa98 Ezgitpc banada kız kesin diyorlardı en ıyısını doktor bılıyor canım hayırlısı olsun en ıstıyorsan Allah versın ınsallah
LinaNaz https://imgyukle.com/i/Yh6xFM https://imgyukle.com/i/Yh6Inh https://imgyukle.com/i/Yh6SSp bizede Tahminde bulunur musunuz