Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı 13+1 de başka bir doktor büyük ihtimal kız demişti bugün kendi doktorum da kız dedi bir şeyler almaya başlayacağım değişir mi sizce baya uygundu bacak arasını gösterdi bir oğlum vardı onu da aynı doktorumda doğum yaptım bunun kız olduğunu görünce doktorumda çok sevindi🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️