Geçen ay annem yanıma gelmişti benimle kaldı zorlanıyordum yemek temizlik vs diye sağolsun geldi, giderken de bana yemekler yaptı kutuyla buzdolabına koydu bende çıkartıp yiyorum sizce bir sorun olur mu 14+1 günlük gebeyim zararı var mıdır? Ayretten bir soru daha buzluktan çıkarttım yemek için Bi türlü yemek nasip olmadı bende normal buzdolabına koydum 2 3 gündür orda hiç ısıtmadım da bu açtım kokusu kötü değildi ısıtıp yedim ama sonrada içime kurt düştü bir şey olur mu diye sizler ne diyorsunuz benim gibi evhamlarınz var mı 😔