30 haftalık hamileyim bugün sabah uyandığımda çok fazla sancım vardı 1saat kadar evde bekledim geçmesini fakat dinmedi. Hemen doktoruma gittim ultrasonda bebekte bişey yok iyi ama bide alttan bakalım dedi muayne ettiğinde bebeğin kafasının aşağıda olduğunu söyledi nst bağladı sancım çıkmadı, şükür erken doğum riskim ve açılmam yokmuş. Tekrar ultrasonda baktı böbreklerime, böbrek iltihabı olduğunu enfeksiyon olduğunu söyledi, iğne yazdı sabah akşam. Bu durumu yaşayan var mı iğneler çok ağır canım cok yanıyo😢