Aselminaaa melekkizim_00 biraz bastirdigi icindir buyuk ihtimal 9 ay boyunca altan muayne oldum hic boyle sorun yasamadim doktorunuzu arayip bilgilendirin belki bi ilac verir
melegegebe melekkizim_00 cabim bazen rahim hassas oluyor bu dönemde belki ondan dolayi kanama gelmistir . Devami gelirse veya miktari artarsa muhakkak doktora görün . Agri sizi yoksa bi seferlik geldiyse insaAllah sorun degildir
Aselminaaa melekkizim_00 o muayene aleti ile mi bakti kasik mi diyorlar ne isminide tam bilmiyorum bazen demirden bazen plastikden olabiliyor
Aselminaaa Beety26 ben yurt disinda yasiyorum sistem bu sekilde ilerliyor doktorum rahim agzinin kapali olup olmadigini kontrol ediyor ve testler icin ornekler aliyor