Gamze_7 9 haftalık hamileyim kızlar ve aşırı uyuyorum bunu normal karşılıyorum fakat artık gün içerisinde de yemek yedikten sonra özellikle çok uykum geliyor sizce sıkıntılı bı durumu? Yaşayanlar var mı?
Aslanannesiayse Gamze_7 biz 15 haftalık olduk ve başında beri bende aynı haldeyim kardeşim kızım olacağını söylüyor çok uyuyayın prensesi olurmuş;)
Duygus97 Gamze_7 ben de 9 haftalık hamileyim canım aynı şekilde çok uyuyorum eşim dalga geçiyor bu kadar nasıl uyuyabiliyorsun diye şuan uykulu gözlerle yazıyorum bu mesajı 😂 bir sorun olmaz inşallah doktora soracağım bende normal der büyük ihtimal
ratatosk Ben 😁 her bulduğum yerde uyuma kapasitesine sahip oldum 🙈🙈 12 haftaya kadar olur böyle diyorlar ama bilmiyorum
Ght Geçecek geçecek merak etme canım ilk 13 haftam öyle geçti sürekli uyuyordum ve aşırı halsizdim.20. haftadan sonra aşırı enerji geliyor 31.haftadayum bu zamanq kadar çok iyiydim ama sanırım yine geri geldi uyku hali ve halsizlik hayırlısı😁