Merhaba sevgili anneler bende dogurdum sukurler olsun..hikayemi anlatayim…gebdlik sekerim vardi 5.haftadan itibaren insuline baslatti doktorum hep iri bir bebekti haftasi onden gidiyordu doktorum 36 da alicaz dedi..suyumda iyidi..nyse 36 da sorun yok 37 nin sonunda alalim dedi ve dun dogumumu gerceklestrdim…sonda asla acimiyo inanin cani cok tatli birisi olarak soyluyorum cikarmasida ayri kolay asla hissedilmiyor..kum torbasi ya da karina bastrma olaylari yapilmadi bana..dikis yerlerim elbette aciyor gececek kallma ve oturma da agri oluyor dayanilmyacak gbi degil gazimi cikardim yurudum..bebegim biraz iri oldgu icin hafif bi solunum sikintsi oldu yogun bakkma aldilar onlem amacli su an her seyi iyi bi kac gun tutacaklar insallh gecelecez yankma onsuz eve gelmk cok aci sadece…yiprattim kndmi dunden beri ama iyi biliyorum benim ciğerim…sorulariniz varsa yanitlayabilirim
..