asyahumam bence de farklı bi doktora daha git canım , benimde ilk gittiğim doktor anlamadı korkuttu rahmin karışık betahcg çok yüksek diye , ikiz kaybı olmuştur belki 1 hafta sonra gel dedi. Dayanamadım 2 gün sonra başka doktora gittim meğer üçüz başlayıp ikize düşmüş ikisinde kalp atışı vardı. Doktordan doktora fark ediyo anlamadım.