Oysul MerveKaya38 oncelikle geçmiş olsun. gebeliğin başında çok fena grip oldum. Normalde bir haftada geçer ama 2 hafta süründüm. Ihlamur ictim ve pastil kullandım dr tavsiyesi ile boğaz ağrıma çok iyi gelmişti ama başka ilaç kullanmadım.
Umksanbe MerveKaya38 kuzu bak kendine bi çorba yap bi kaseye ➊ limonu sık bunu acıktıkça iç beni bu ayakta kaldırdı gerçekten 🙏🏻
MerveKaya38 Oysul saol canım benim Dr banada boğaz pastili kullan 1 hafta dedi ama o nedir bilmiyorum hicde duymadım kararsız kaldım
HAU Sıcak suyun içine limon kes 1 dilim 1 tatlı kaşığı bal koy iç birde mandalin kabuklarını cezvede kaynat onuda iç ben onları içiyorum hasta olsamda olmasamda günde 2 bardak
Oysul Umksanbe ben de bundan kullandım. Isim vermek istemiyordum ama ikimiz de aynı partili kullanmışız