Evettt kızlar 40 haftalık maceranın bugün sonuna geldik oğlumla birlikte şükür 🤲🏻 gelelim doğum hikayesine. Çarşamba günü geceden beri sancılarım vardı ama düzensizdi evde karşıladım sancılarımı ama bebeğin hareketlerinden korktuğum için hastaneye geldim baktılar 1 cm açılma vardı yatış verelim istersen dediler kabul etmedim. 2 gece hiç uyumadım çnkü sancılarım çok düzenliydi ama benim açılmadan yana hiç ümidim yoktu. Bugün kontrolüm vardı zaten doktorum baktı 5 cm dedi ben şoookk😂😂 hemen yatış yaptılar ardından saat 11 de doğumhaneye girdim. Saat 12 e kadar doğu hanede yattım saat 12 de artık hazırız başlayalım dediler ve saat 1.45 de oğlum sağ salim geldi dünyaya. Hemen ten teması yapıldı şükür sütümde hemen geldi. Anne olmak kolay değilmiş gerçekten ama şuan çektiğim ağrıların hepsi uçtu gitti. Kuş gibiyim şuan. Kalbinizi ferah tutun Rabbim e güvenin gerisi geliyor zaten 😊 çok uzatmadan kısa keseyim. Sormak istediğiniz bişey varsa cevaplarım 😊😊