sehrengiz_8 MerveKaya38 var ünlü olan iyi doktorların hepsi erkek Ali acar Ahmet başaran Hikmet Karabacak ancak eşim erkek doktora karşı şu an
MerveKaya38 sehrengiz_8 ama bu sağlık canım Allah korusun bebeğe birsy olsa napacak benim eşimde öyleydi ama çok söyleye söyleye ikna ettim kafasına girdi şimdi kendi eliyle götürüyor bence oturun herşeyi düşünün konuşun inşallah ikna olacaktır.
Busra4661 sehrengiz_8 benimde kanimda pihtilasma var ve gebe kalamiyordum kan sulandirici ilac balik yagi folik asit kullandim adetliyken klomen kullandim yumurta buyjyunca catlatma ignesi vurdurdum iki hafta sonra test yaptim ve cikti suan igneye basladik dogum yapana kadar😌😢
sehrengiz_8 Deletedmom15 hangi genlerimde pıhtılaşma var bu mutant heterozigot yazan kısımdan mı belli olıyor
Deletedmom15 sehrengiz_8 hayır onların hepsi pıhtılaşmaya sebep olabilecek demek oluyo benm faktör 5 leiden heterozigoy pai 1 4g5g homozigot cıktı sırf bi tanesi pıhtılşma yapmaz yani
halitefe sehrengiz_8 canım N/M yazanlar heterezigot olarak sıkıntılı olan genler diğerleri normal bak alt tarafta açıklaması yapılıyor N/N olanlar problemsiz, N/M olanlar heterezigot , M/M sende yok ama olsaydı homozigot olacaktı
Busra4661 sehrengiz_8 bide bu konuda doktorun ilgisi cok onemli ben 4 yildir tedavi goruyorum gecen ayda olmadi bu ayda cok sukur oldu ve daha once gittigim doktorlar bilemedi kanda pihtilasma oldugunu bu doktorum arastirdi buldu ve benim gebe kalinca kan sulandirici ignr kullanacami soyledi ve basladik suan insallah devam eder allahim kucama almayida nasip eder😌