Busraaltnsy Merhabalar ben bugün hamile olduğunu ogrendim fakat çok erkenmis daha değerlerim birazcık düşükmüş bu beni üzdü biraz sizde böyle bir durum yaşadınız mi
Ydgrshn Busraaltnsy düsük degerlerin vitamin kan falan onlardir senle ilgili yani bebekle bi sıkıntı olmaz doktoruna gittiginde zaten hepsine bakip gerekli takviyeleri yapar saglicakla al bebegini kucagina insallah🌸
Birgul Busraaltnsy önemli olan 2 günde 2 katı artması takip edin, 3000 ve üzerinde karından kese daha rahat görülüyor hayırlı olsun🌸
Busraaltnsy Benimki daha çok küçükmüş değerim ilk basta 63 tu 3 gün sonra yani bugün 153 olmuş doktor bir sorun yok dedi ama hemşire ablam var 2 günde 2 kat artması lazım çok düşük dedi üzüldüm biraz bnde Çok teşekkür ederim inşallah hayırlısı olur 😊
elfakyaz3 Busraaltnsy değerlerin gayet iyi canım bende 53 le öğrendim bugün 885 olmuş dert etme artışın gayet iyi 🙏