Nurgul1 canım ben 5 ten 9 a kadar çok direndim ilaç içmemek için. Herşey denedim yatarken başucumda çubuk kraker vardı sabah kalkar kalkmaz kraker yiyordum bulantı olmasın diye. Beyaz nohut, çok hafif beslenmeye çalıştım çorba dışında bişey yiyemedim ama ne denediysem fayda etmedi anlık geçirdi sadece yemek görmek, mutfağa girmek istemiyordum. Baktım çalışırken olcak gibi değildi. Son çare ilaca başladım prilam benim kurtarıcım oldu. Gece yatarken 2 tane ile başladım ertesi güne gerçekten dinç kalktım arada ilaçla kustuğumda oldu ama bırakmadım.9. Haftada ilaç içmeye başladım 12. Haftadan itibaren günde bir tane içmeye başladım, sonra 2 günde bir derken çok şükür 15. Haftada geçti. 2 haftadır ilaç içiyorum bulantı ara ara oluyor ama kusmam kesildi.