Merhaba arkadaşlar daha önce bi düşük yaptım tekrar hamile kaldım başından beri beta takibi yapıyorum bir gün arayla
38
81
160
320
614
ve bugün 2300!!! Çıkmış ama doktordan geliyorum sonuç çıkmadan muayne oldum keseyi ve hatta bebeği gördü başına gelen varmı bi aksilik varmıdır?