Kizlar. Ben yumurtalama gunume gore 7+2 haftalik hamileyim Allah arzusunda olan her kese nasip etsin.
Adet gecikmesi yasadigim 1 hafta icinde goguslerim sanki ici siviyla dolmus gibi agrili idi. En cokda uykudan uyaninca. Sonra hamile oldugumi ogrenince sanki o gpgua belirtimde gecti. Halda hicc bir belirtim yokkkkk hic bir hiccc bir.
Simdide yalnizca sabahlari uykudan uyaninca zipliyprum gogus agirlasmismi bakmak icin.sonra yine gecib gidiyor
BENIM GIBI BOYLE OLAN VARMI