Mucizem349 Bayanlar benim 2 genimde kan pıhtılaşma var heterozigot. 33 haftaya yeni giriş yaptım sizler coraspin kaçıncı haftaya kadar kullandı?
Nilirem Mucizem349 canım bende kullanıyorum şuan 34+4 teyim doktorum gecen dopler ultrasyonla baktı sag tarafta bebegi besleyen damarda biraz direnç var sıkıntı olur bırakırsan dedi 37 ye kadar devam edecegim 37+6 gibi de sezeryana alacak
Mucizem349 Ayseozmenucar 32 hafta bitince keseceğini söyledimi doktor. Benim kontrolüm haftaya bilmiyorum bırakıp birakmayacagimi
BAS123 Mucizem349 canım bana tahlil vs yapılmadı ama doktorum ecopirin kan sulandırıcı kullandırtıyor 34-35 haftaya kadar devam edeceğiz demişti haftaya randevum var soracağım bende
Ayseozmenucar Mucizem349 evet bende dun gittim Tekrar hapı yazarken sordum 32.haftaya kadar devam dedi.bende son hafta da çıkan yuksek tansiyon geçmişim var ondan kullandırıyor.26.haftam bitmek üzere işte
Bs1234 Nilirem ya benimde iki tarafta yüksek direnç artışı var korkuyorum bi sıkntı olmaz inşallah doktor riskli gebeliğe yönlendirdi
Fsn26 Nilirem sezaryeni genel anestezi mi yapacaklar? Ben de ecopirin kullanıyorum sonrasında oksapar a geçeceğim. Anestezi kanama fonksiyonalrı ilaçlardan dolayı bozuldugu için spinal be epidural yapmaz dedi doktorum.
Nilirem Fsn26 bilmiyorum konuşmadık henüz genel mi sipinal mi diye ama genel anestezi daha sıkıntılıdr önümüzdeki hafta kontrolüm var soracagım bunu 🤔benimde kafama takıldı