Gonca0881 Kızlar merhaba 21+3 haftalık oğluma hamileyim ama bi sorunum var kendimi hiç enerjik hissetmiyorum sürekli uyumak istiyorum evde iş bile yapamıyorum uyku daha ağır basıyo benim gibi olan var mı ya da bir tavsiyesi olan 😫
Kevser112 Gonca0881 bende 14 haftalık hamileyim bende aynı durumdayım halsizlik hiç bitmeyecek galiba 🤓
MiracAlpinveUmutunAnnesi Bende 33+4 haftaligim hamileligimin basindan beri surekli bi yorgunluk halsizlik uyku istegi sinirlilik aglama ve surekli alinganlik ile cebellesiyorum 😀
Gonca0881 MiracAlpinveUmutunAnnesi ben de aynıyım her şeye ağlamaya başladım nerdeyse en ufak şeyi takıyorum