Busra5168 Kızlar doktorum haftaya cuma catı muayenesi yapıcak benim korkularım başladı sizcede korkmalımıyım yaşayan varsa söyler misiniz lütfen abartıkları kadar mı 😐
Ogi34 Busra5168 canım şöyle düşün ve kendini motive et ne kadar agırsa ağrısın 3 4 saniyede geçiçek ve yavruna 1 adim daha yaklaşacaksın abartıkları kadarda bişi yok
Naaz Busra5168 ben oldum hiç hissetmedim bile. Bazıları çok Abartıyor sonuçta iliskiye giriyoruz sürekli acımıyor. doktor sadece 2 parmağıyla yapıyor muayeneyi. Kendini kasıp zorlarsan acır tabi. Hiç düşünme koca bebek çıkıyor ordan muayene neymiş😃
Girlpowerbabe Busra5168 kişiden kişiye göre değişiyor sen acıyacak diye oturma oraya çünkü kimisinin acıyor kimisinin acımıyor yaşamadan bilemiyoruz malesef ki:) mesela benim acıdı ama zaten saniyelik bişeydi 5 sn falan ne olduğunu anlamadan bitiyor yani korkma hiç çok anlık bişey :)