Dün doğum yaptım bebeğimi direk küveze yolladılar, on gün sonra filan alacağız galiba Allah izin verirse. Sütüm gelip gelmediğini nasıl anlayacağım, bebeğimi on gün sonra alınca sütüm gelir mi bebeğim edebilir mi arkadaşlar böyle bişey yaşayan var mı