Sevgili anneler merhabalar 13+4te ikili tarama testine gitmiştim ultrasonla bakıldı burun kökü ve ense kalınlığı normal değerlerde dedi, sonuçları kendi doktoruma yolladı. fakat bebeğim iri olduğu icin ikili tarama testi yapılamadı dedi kendi doktorum bi sıkıntı olur mu diye sorduk yapılamadığı icin bunun öngörülebilir bisey olmadığını bebeğin iri olmasından kaynaklı olduğunu söyledi değerlerin normal olduğunu bi sıkıntı olmadığını söyledi ama aklıma takıldı benimde 🤔 ikili tarama testi yaptırmayan var mi aranızda diye merak ettim.