Kızlar merhaba, 9+5 im dünden beridir kahverengi lekelenmem oldu ara ara. Bugüm doktoruma gittim çok şükür kesede , bebekte hiçbir sorun yok ama doktorum yarın da bu devam ederse haber ver bana sizde kan uyuşmazlığk var iğne yapmamız gerekebilir dedi. Kan uyuşmazlığıyla lekelenme ilişkisi bana saçma geldi yaşayan var mı aranızda?