DaisyMom ben de çözümü eşimde buldum, konuştuk dertleştik bazen aynı evin içinde hayata o kadar dalıyoruz ki, iyi oluyor arada bi kendini anlatmak ne hissettiğini ne düşündüğünü. Yargılamadan dinlemesi karşındakinin. Bugün de sizinle paylaştım, iyi ki varsınız 🙏🏻