Mrb kızlar benm 4 haftalık dedi gittiğimde beta hgc işe 735.2 çıktı ayın 3.de ögrendm ilk testte 25.5ti 4 gün snra normal test aldm yaptm snra kanama gibi leke geldi hastanrye gttim 399.9 çıktı bundan 2 gün öncede gttigimde işte son sonuç 735 ama geceleri aşırı sancı oluyo bişey sıkıştırıyor sanki beni uykudan uyandırıyor normal mi sizce?