Esrae2 Bende cinsiyeti hala öğrenemedim bir oğlum ve şimdi kız istiyoruz bakalım 21 hafta olduk eğer kızsa bizde Elisa düşünüyoruz hem anlamı hem kendi çok güzel Cennet kapısında bekleyen Melek adıymış birde Hz Zekeriyya Peygamberin yanlış hatırlamıyorsam eşinin ismiymiş inşallah kıymak nasip olur Esilayı bilmiyorum 🤷🏻♀️ Oda fena değil ama benim en beğendiğim ve favorim Elisa 🌸🤗