Berna23 ben ona 2 düşüğüm olduğu için gittim, diğer şehirdeki doktorum kan pıhtılaşmasından dolayı olabilir testlerini yaptır demişti. Ali Emre’ye gittiğimde kendisine böyle ilettim ve sizin genetikle alakalı probleminiz vardır kan pıhtısı en son ihtimal genetiğe bakalım sonra rahim filmi dedi ve muayenede yüzümüze bakmak yerine instagramda gezdi. Kendim devlet hastanesine gidip genetikten rica da bulundum ilk başta kan pıhtıma bakılmasını istedim daha sonra genetik bakılsın dedim ve sorunum kan pıhtılaşması çıktı.. ben kesinlikle ve kesinlikle memnun kalmadım umarım siz kalırsınız