Hamissbusra soğuk kapmış olabilirsin ben de 36. Haftamdayım bi kaç hafta önce dediğin gibi oldum ishal kusma da vardı ben de karın ağrısı vs yaptı çok kötü yaptı beni🙏🏻 İki üç kendi kendime bekledim düzeldim üçüncü gün iyi olmuştum 💕🙏🏻 Sen bilirsin tabi doktora gitme demiyorum ben sadece geçirdim düzeldim demek istedim 😊