Haticesln Merhaba hanımlar 8 haftalım olduk bugün fakat iki gündür evimde değilim bazı sebeblerden dolayı ve folik asit ( folbiol ) ilacımı iki gündür atamıyorum bir zararı olur mu babamı gönderip aldirayim mi eczaneden
Duamm Haticesln Canım saglık ocagndan tekrar yazdıra bilirsin 2günden bişey olmaz ama kullanman gerek
babyelzn Haticesln saglik ocagi veriyor diye biliyorum bana hemsire oyle demisti bitince gel verelim bize devlet gonderiyor demisti yazdirmaya bile gerek yok yani
Burcu59 Tedbiri elden bırakmamak lazım canım. Folik asit ilk başta çok önemli günlük alınması gereken miktar var diye biliyorum. Uzun süre kalacaksan aldır bence.