Melenda Kizlar 8. 9. Hafta arası karın ağrısı yaşadınız mı rahmin büyümesi ile alakalı olabilir deniyor ama adet olacak gibi sancılarim var .
Emel38 10-11 . Haftaya kadar bu sancılar normal..benimde vardı şükür azaldı bitti denecek kadar.şükür
Melenda Emel38 her gün mü oluyordu sizin dün çok fazlaydı benim de bugün daha iyiyim bağırsak sorunu da olabilir mi bilmiyorum kabızlık da yaşıyorum
Emel38 Melenda hmmm kabızlık ve gazdanda olabilir tabiki.bol su için ..sabah ilk mandalina yeyin kabızlık azaltıyor