Aysima288 Haftamda önce yüzde 75 kız dedi sonraa yüzde 90 dedi aynı anda yani. 1 hafta sonra gittm kız dedi oğlun var kızında olsun ama dimi dedi:-) ama neden bilmiorm ben erkek diye hissediorm oğlumla belirtilerim aynı değişenler oldmu acaba:)
Cancana_ haftada kesin kiz dedi hala kabullenemedim sanki erkek gibi hissediyorum dogum da alisacam sanirim 😂