Anne54 pardon bende yanlış yazmışım 90/190 biz kendimiz yaptık yatağı da o boyutta tek kişilik yatak aldık çok ucuza geldi süngerciden sünger alıp birde fermuarlı kılıf diktik kenarlara nevresim de bildiğiniz tek kişilik nevresim aldım trendyoldan 3,4 takım ona da gerek yokmuş tek çarşaf kullanıyorsunuz zaten şuan 10 aylık ergenliğine kadar kullanabilir