Papatya06 Hamiş anneler ben 36+6 haftalık hamileyim🤩 bugün görümcem aradı ve kendinde denediği bir formülü anlattı. Bende sizlerle paylaşayım sohbet olsun dedim ☺️ Şimdi sırtımızı duvara yaslayıp bacaklarımızı düz uzatıyoruz ayaklarımızı üst üste atmaya çalışıyoruz hızlıca atabilenlerin doğumuna daha var atamayanların az kalmış demek oluyormuş 🤪 ben tak diye atabildim iki tarafa da sizde deneyin hadi bakalım. Bu arada zamanında görümcem atamamış zorlanmış ve bir hafta sonra doğum yapmış 🤣
Ocakannesii Papatya06 yere oturup sırtımızı duvara yaslayıp yapıyoruz dimi dik bir şekilde otururak çok heyecanlandım deniyim hemen😂😂😂
egeanul Papatya06 bende 36 haftamdayım yürürken bile sağ bacağımı zor atıyom otururkene tak diye hiç atamam gibime geliyor 😂
merveandkoala Papatya06 yerden destek almadıkça çok zor üstüstte attım zaten yere oturup kalkmak bile güç
Busr Bende denedim bakalım 36+5teyim vala zorlanmadım değil kasıklarımdan acıdı ne zaman gelecek bakalım 🥰
Ocakannesii Papatya06 35+3 olduk bugün yaptım ama zorlanmadım iyiydi yani bizim oğlan biraz rahat gibi zaten ultrasonlarda bacak bacak üstüne atıyor😂😂
alparslaninannesiii Ben de kolaylıkla attım, hareketlerim de epey kısıtlandı son günlerde, atamam diye ümitlenmiştim oysa 😂 neyse hayırlı zamanda sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah çok da bekletmeden 🤪
Tomris06 Yere oturursam bi daha kalkamamaktan korkuyorum o yuzden denemiycem😄 39+3 haftalik hamileyim