Annehissi2510 Kizlar meraba 36 haftami bitrmeme iki gun kaldi ve bebek 2900 gr civarlarinda sizce kilosu az degilmi haftasina gore ?
GE__ Annehissi2510 biz yarin 37 haftalik olcaz 3250ymis canim doktor bir hafta onde dedi, sizinki normal bence çünkü haftads 200 250 gr aliyolar demisti.
GE__ Annehissi2510 bir hafta öndeymiş canim kilosu, normali 3 kg yani normal olan sizin bebisin kilosu😊😊
Zeyyno_ Annehissi2510 Hyr cnm gayet normal benmki 35de 2524gramdı şu an 39+3haftalığız 3gün önce muayenem vardı 3200gramdı
Septik34 Bizimde öyle çıkıyordu kilomuz hatta son haftalarda kilo almıyor diyordu doktor hep. sonra 3200 gr doğdu sağlıklı olsun kilosu önemli değil doğup sütünü içince alıyor zaten
Annehissi2510 Septik34 bende oyle diyorum ama iste en azindan hastalaninca fln agri gelmez belki ondan
Ikicocukannesi32 Annehissi2510 valla her bebek kilolu dogacak diye bir sey yok canim 2500 altini kuveze aliyorlar seninki gayet iyi masallah
rodin123 Annehissi2510 bende 36+4 deyim geçen ay 2 küsür demişti pazartesi gideceğim o zaman hep öğrenirim hemde gün alacağim heyecanlıyım gün için