Merhaba bayanlar. Öncelikle böyle bir başlık açtığım için üzgünüm. Hiç kimseyi panikletmek istemiyorum ancak içimi de bir türlü rahatlatamadım. Hakkınızı helal edin. 8 hafta 4 günlük çift yumurta ikizlerine hamileyim. Sabah kontrole gittik ve bebeklerden birisinin kalbi dün durmuş. Doktor diğer keseyi etkilemeyeceğini ve Sağlıklı olduğunu söyledi ama içim içimi yiyor. Böyle bir durumu yaşayan var mı? Çok karmaşık bir haldeyim. Çok çok üzüldüm çünkü beş senedir tüp bebek tedavileri ile uğraştık. Bunda da vardır elbet bir hayır… İnşallah diğer bebeğimizi sağ Salim kucağımıza almayı nasip eder Rabbim.