Ayferol0 Npyn09 Bugün gittim herhangi bir şey olmazsa 41+3e kadar bekletiyoruz dedi bana ama bilmiyorum ben şuan 40+2yim
Beker Npyn09 şehir hastanesindeki doktor suni sancı yerine başta fitil ile sancıyı başlatmaya çalıştıklarını eğer olmazsa suni verdiklerini söyledi