hakanebru_ Tazeannebaba55 oğlun olacak gibi canım dediğim gibi erkeğe benziyor Allah her şeyden önce sağlıklı hayırlı bir evlat etsin inşallah hepimizinkini 🥰🤲🏻
Umksanbe Munaa biraz duruş kafa yapısı belli ediyor aslında ama bizde kesin bilemeyiz koca doktor bakmış bilememiş 🙊😄
Munaa Umksanbe doktor daha çok küçük dedi 🤗 bakalim hayirlisi olsun ilk cocugum zaten hic fark etmez yeterki saglikli olsun 😍💕
Deryayurt Ezgitpc google gir canım img yükle yaz oraya resmini yükle alttaki linki kopyala buraya gel mesaj yazdığın yere yapıştır
Umksanbe Munaa ya tabi öyle sağlıktan önemlisi varmı rabbim ömce sağlık versin gerisi kolay 😍 ben kız bekledim mesala ama irkek geliyormuş 🙊🐣
Munaa Umksanbe aa çook az kalmis allah sag salim kucaginiza almayi nasip etsin insallah 🙏😚 bizim daha yolumuz uzun 11+4 🤷
Sevimozmen01 hakanebru_ [url=https://hizliresim.com/nrBIsh][img]https://i.hizliresim.com/nrBIsh.jpg[/img][/url] bizede bakarmisin canım burda 11+5 günlük
hakanebru_ Sevimozmen01 kız canım büyük ihtimalle bana öyle geldi bir daha ki kontrolünde kesinleşir inşallah gösterir miniğin kendini Allah hayırlısıyla kucağına almayı da nasip eder inşallah 🥰🤲🏻
Sevimozmen01 hakanebru_ amin inşallah kızım var oğlum olsun isterim ama tabiki sağlıklı hayırlı olsun 😘😘