tazeeannee Kızlaar merhabaa bugün doktoruma gittim 13 haftalık olduk bi tahminde bulunmadı gördü ama söylemek istemedi bir daha ki gelişte söylerim dedi, ben çok merak ediyorum Tabii ki ne olursa olsun başım üstüne ama merak ediyorum işte tahminleri bekliyorum kızlarım 😌 https://hizliresim.com/3tPH3U https://hizliresim.com/DVSeQQ
hakanebru_ tazeeannee bende 15+5 de erkek olduğunu öğrenmiştim erkek bebeklerin kızlara göre eli kolu daha çabuk oluşuyor sizin bebeğinizin de başlamış oluşmaya 😊
tazeeannee Betulll1 tabii ki öğrenince yazacağım teşekkür ediyorum 😌 Nasıl tahmin ettin acaba merak ediyorum 🤗