Merhaba hanımlar ben çok sıcak bir ilde yaşıyorum çocuğumda 2 Temmuz gibi doğucak, fakat 4 ay sonra havalar soğuyor burada ben nasıl kıyafet almalıyım yani 1-3 ay alıp yaza mı getirmeliyim sonraki aylara uzun kollumu almalıyım birde hastane çıkışı uzun kollumu olmalı kısa mı dediğim gibi çok sıcak bir ilde yani Mersin’de yaşıyorum fikirlerinizi bekliyorum 💝