Gizem_34 Merhaba arkadaslar hamileyim ve epilasyona gitmek istiyorum sizce bir zararı var mıdır aranızda giden var mı
istanbul3434 Gizem_34 hamilelikte geçici olarak tüylenme artabilir. Dogumdan sonra dokulecek olan gecici tuyleri uyarip kalici hale getirmemek icin lazeri hamilelikte onermezler. Dogumdan sonra doktorunuzun uygun gordugu bir vakitte baslamanizi tavsiye ederim
haziranin25i Gizem_34 hamilelikte lazer tavsiye edilmez. Hormonlar sürekli değiştiği için hamilelikten sonra gitmeniz daha doğru. Bende gidiyordum fakat hamile kaldıktan sonra gitmek istemedim ve dondurdum. Doğum olduktan 6 ay sonra devam edeceğim
justwaiting Gizem_34 bizce bir zararı varmıdır mı? Doktorunuza da sorun internete de bakın hamileyken ve emzirme döneminde lazere GİDİLMEZ. Biraz araştırın lütfen, biraz 🖐️
Elifyali Gizem_34 siz gitsenz de yapmazlar… Guzellik merkezi de… Hastaneler de lazeri yapmaz… Dogumdan sonra da bebegi emzidrigin icin kabul etmezler….
haziranin25i Suzey gittiğim güzellik merkezi bu şekilde çağırdı nedeni ise koltuk altına yapıldığında süt bezlerine zarar verebilir dediği için 6 aydan sonra gitmeyi düşünüyorum 🤗
Emel38 Gitmeyin tavsiye edilmiyor.ben ara verdim..zaten hormonlardan dolayı uzayacaklar epilasyon yaptırsanız bile boşa gider para harcamış olursunuz..doğum sonrası gidin.