Zeynepyrdnkl 13+4 haftalık gebeyim birden karnıma sancı giriyor adet sancısı gibi sizde de oluyor mu nedeni nedir bilen varmi
Buketkucuk Zeynepyrdnkl bendede oluyordu kuzucum o haftalarda hatta hala oluyor 18 haftalığım🙏🏻 Rahmin genişlediği karnın gerildiği için oluyor diye biliyorum ama istersen yinede bir doktoruna danış🙃