Merhaba kızlar 35+5 olduk ve şu son iki haftadır acayip derece su içiyorum iki günde 5 kilo bitiyor resmen hatta 1.5 gün desem yeridir bu kadar su içmek normal mi ya 🙄 içim resmen kuruyor sanki şeker filan da yok hersey de gayet normal ama bedenim susuz kalıyor sanki sizlerde de böyle mi acaba doğum yaklaşıyor diye mi vücut bu kadar istek duyuyor 🤰🐣