Canım bende ilk gebe kaldığımdan beri kusuyorum, hiç bir şey yiyemiyorum, su bile içemiyordum. Şu an 16+6 günlük hamileyim hala daha devam ediyor, doktorum prilam dr bulantı ilacını verdi, gebelikte en zararsız olan bi ilaç, gece yatmadan içiyorum, gün içinde çok rahat ediyorum sana da tavsiye ederim hiç bir yan etkisi yok