Ben normalde Bora hocanın hastasıyım ama Buğra hocaya da gittim 1-2 kez memnun kaldım oldukça ilgili sorularıma cevap verdi ben sormadan anlattıkları da oldu. Doktorla iletişim çok önemli bence. Forumda buğra hocanın hastaları vardı fikir vereceklerdir eminim. Arama kısmından da önceden yapılan yorumları görebilirsiniz