Arkadaşlar merhaba, 26+3 olduk geçen hafta itibariyle karnımda muthiş gerginlik taş gibi olma ve acayip ağrım var bebeğin hareketleri gayet güzel kalp atışı falanda normal ama bu gerginlik ve ağırlık hissi beni mahvediyo dr magnezyum verdi ama yine de hafifleme olmadı bj haftalarda bu ağrıların olması normal mi 🙁