2 hafta önce fetal dna testi için kan verdim bugün sonuçları beklerken az önce bi telefon aldım ve testin güvenilirliği ile ilgili bi sıkıntı olmaması için testi tekrarlayalım dediler ücret talep etmeden yeniden kan verin gönderin diyorlar başına gelen oldu mu acaba ?