Minik1bey Hamilelik kolay bısey degıl canım herkesin kendine göre bi sıkıntısı olabılıyor fızyolojık ya da psıkolojık bel agrısı hiç yaşamadım ben eğer evdeysen bol bol yatıp dinlen çok fazla kendını yorma hepsı geçecek insallah böyle düşün ben de kendımı böyle avutuyorum😃Üç hamileliğimde berbat geçti benim mide bulantısından dolayı tansiyonum 3 lere ınıyordu ama doğumdan sonra hepsı geçip gıdıyor unutuluyor Rabbim bizleri öyle güzel yaratmış ki şükürler olsun dünyanın en güzel şeyi anne olmak Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah